Лист для підтвердження підписки відправлений на вашу пошту
Тренер бренду – ключова фігура на ринку професійної косметики, яка через навчання просуває сучасні засоби та допомагає користувачам зрозуміти їхні переваги. У світі, де косметичні продукти постійно вдосконалюються, важливо не лише знати косметичну хімію, а й володіти навичками комунікації та розуміння потреб клієнтів. Саме про це йтиметься на конференції
Спеціалістів всіх beauty-напрямків
які мають намір розвивати свою карʼєру як тренери брендів.
Тренери або технологи брендів
які хочуть підвищити свою експертизу в роботі.
Дистрибуторів косметики та обладнання
які мають намір покращити продажі через підвищення експертизи своїх фахівців.
Дорожня карта розвитку: що має знати та що робити успішний тренер бренду
Привітальне слово. Чому тренер бренду - головна людина в просуванні бренду на ринку професійної косметики.Спікер: Жанна Нікітіна
9:45 – 10:00
Косметична хімія – принцип формування та реалізація запиту клієнта – мова, на якій розмовляє косметика всього світу.Спікер: Жанна Нікітіна
10:00 – 11:00
Тренер бренду – це поєднання викладача, маркетолога та експерта, досвід та лайфхаки. Спікер: Людмила Гріцишин
11:00 – 11:20
Як тренер бренду впливає на продажі. Досвід та лайфхаки. Спікер уточнюється
11:20 – 11:40
Тренер бренду – інноваційний центр дистрибуційної компанії. Досвід та лайфхаки. Спікер уточнюється
11:40 – 12:00
Психологія клієнта – ЩО та ЯК сказати клієнтові, щоб він послухав (почув) саме ВАС. Спікер: Емілія Костерова
12:00 – 13:00
Перерва, огляд експозиції виставки
13:00 – 14:00
Захід, що продає, або презентація – основа продажів професійної косметики. Спікер уточнюється
14:00 – 15:00
Як сформувати довіру клієнта до бренду. Досвід та лайфхаки. Спікер уточнюється
15:00 – 15:20
Як комунікативні навички впливають на успіх тренера бренду.Спікер уточнюється
15:20 – 15:40
Чому важливо вивчати свою цільову аудиторію. Досвід та лайфхаки. Спікер уточнюється
15:40 – 16:00
Власний бренд тренера бренду – як створити ДОВІРУ до своєї професійної особистості. Спікер уточнюється
16:00 – 17:00
Нетворкінг, фото зі спікерами, мітінг-поінт (учасники заходу + представники дистрибʼюторів, обмін резюме
17:00 – 18:00